Odpowiedzi

2009-11-16T16:42:22+01:00
Na planie mamy pokazane różne informacje turystyczne tj komy sztuki kościoły parkingi hotele itp.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T16:49:40+01:00
Mapa zawiera siatkę kartograficzną a plan nie
na planie są poziomice a na mapie nie........
a na mapie i planie są takie rzeczy jak ktoś wyżej powiedział

więcej nie ma a miałam z tego sprawdzian i miałam dobrze :)
2 2 2
2009-11-16T17:00:08+01:00
Mapa
1 obejmuje duży obszar
2 ma siatke kartograficzna
3ma skale
plan
1obejmuje niewielki obszar
2 ma siatke kwadratów i prostokatuw
3 ma skale
3 3 3