Odpowiedzi

2009-11-16T16:35:22+01:00
Pnie Boze. Kieruje do Ciebie swoj głos, bo chcę Ci dziś podziękować. Za to że dałes mi zycie i tak kochającą mnie rodzinę. Nie ważne jak jest w życiu, ważne że mam Ciebie! i osoby ktor kocham. Chciałabym Cie prosić o odrobine wiecej szczęscia.. nie tylko dla SAiebie ale i dla moich Bliskich. Kocham Cie!
2009-11-16T16:37:02+01:00
Dziękuję tobie Panie Boże za łaski otrzymywane przez Ciebie.Zawsze byłeś dla mnie ważny i ani chwili nie zwątpiłem w Ciebie. Proszę o dalsze łaski nauki i miłosierdzia dla bliźnich.Amen.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T16:40:12+01:00
Kochany Boże chwalę wszystko coś uczynił. Pola rzeki, lasy, góry i zwierzęta i rośliny. Chwalę wszystkie Twoje uczynki oraz wszystkie dobre czyny, bo cie kocham Boże, bom z tobą szczęśliwy. Dziękczynienie Ci noszą moje wierne posłanki, a każda z nich wielbi Cie wielbi i dziękuje za podarki. Za to co nam dałeś i co dasz nam kiedyś, za rodzinę wielką i oczy którymi spoglądam w górę do Ciebie. Proszę Cię tylko by zawsze tak było i aby szczęście się nie skończyło. Amen.