Proszę o szybkie przetłumaczenie na niemiecki: z góry dzięki:)
1. Znalazłam ogłoszenie w gazecie z Pańską ofertą o pracę.
2. Jestem bardzo zainteresowana pracą przedszkolanki, gdyż mam duże doświadczenie.
3. Bardzo lubię dzieci i świetnie sobie z nimi radzę
4. Pracowałam już jako opiekun dzieci.
4.Ponadto świetnie znam angielski.
5.Mogę go nauczać w przedszkolu.
6. Spełniam wszystkie wymogi zamieszczone w ogłoszeniu.
7. Bardzo mi zależy na uzyskanie tej pracy na stałe.

2

Odpowiedzi

2009-11-16T16:36:59+01:00

1. Ich fand die Anzeige in der Zeitung mit Ihrem Angebot der Beschäftigung.
2. Ich bin sehr an der Arbeit des Kindergartens interessiert, weil ich eine große Erfahrung haben.
3. Ich bin sehr gut mit den Kindern
und gut mit ihnen Ich schlage vor,
4. Gearbeitet hat als Hüterin der Kinder.
4.Ponadto wissen sehr gut Englisch.
5.Mogę lehren es im Kindergarten.
6. Erfüllen Sie alle Anforderungen in der Ausschreibung festgelegt.
7. Ich bin sehr daran interessiert, diese Arbeit zu erhalten
endgültig einzustellen.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T17:52:22+01:00

1. Ich fand die Anzeige in der Zeitung mit Ihrem Angebot der Beschäftigung.
2. Ich bin sehr an der Arbeit des Kindergartens interessiert, weil ich eine große Erfahrung haben.
3. Ich bin sehr gut mit den Kindern
und gut mit ihnen Ich schlage vor,
4. Gearbeitet hat als Hüterin der Kinder.
4.Ponadto wissen sehr gut Englisch.
5.Mogę lehren es im Kindergarten.
6. Erfüllen Sie alle Anforderungen in der Ausschreibung festgelegt.
7. Ich bin sehr daran interessiert, diese Arbeit zu erhalten
endgültig einzustellen.