Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T16:44:59+01:00
A)wiosna
21 marca
h₀=90°-51+0°
h₀=39°
b)lato
22 czerwca
h₀=90°-51°+23°27'
h₀=62°27'
c)jesień
23 września
h₀=90°-51°+o°
h₀=39°
d)zima
22 grudnia
h₀=90°-51°-23°27'
h₀=15°23'
1 5 1
2009-11-16T16:51:01+01:00
Szerokość geograficzna Lublina 51 stopni N

wiosna i jesień: 90stopni-51 stopni = 39 stopni
lato: 90-51+23,27=62 stopnie 27 minut
zima: 90-51-23,27=15stopni 33 minuty


Mam nadzieje że dobrze

1 4 1