Odpowiedzi

2009-11-16T16:40:25+01:00
Białka np. jajko,mleko
tłuszcze np.mięso
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T16:42:42+01:00
Najbogatszym źródłem energii są pokarmy roślinne, głównie owoce, warzywa i ziarna zbóż
2009-11-16T16:42:46+01:00
Np. Tłuszcze i Węglowodany.
Węglowodany występują w produktach zbożowych, nasionach, warzywach i owocach, należą do nich mięso i mleko, a zatem wszystkie produkty mleczne.
Tłuszcze występują w czerwonym mięsie, nabiale, margarynie, rybach i niektórych roślinach strączkowych.