Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T16:46:56+01:00
1.lisc ziemniaka--stonka--bazant-lis 2.kapusta-bielinek-kuropatwa-lis 3.poziomka-gasieniaca-zaba-mysz 4.glon-rozwielitka-larwa wazki-blotnica stawowa-sum 5.euglena zielona-rozwielitka-okon-szczupak 6.trawa-mszyca-biedronka-bazant-lis 7.dąb-kornik-dzieciol-lis 8.ziarno-mysz-wąz-orzel 9.skladniki mineralne-grzyb-sarna-wilk
2009-11-16T16:47:30+01:00
Producent: liście, gałązki - konsument I rzędu: zając szarak - konsument II rzędu: lis - konsument III rzędu: wilk.

Producent: liście, gałązki - konsument I rzędu: jeleń - konsument II rzędu: niedźwiedź.

Producent: orzechy, owoce - konsument I rzędu: wiewiórka - konsument II rzędu: kuna leśna - konsument III rzędu: lis - konsument IV rzędu: wilk.

Producent: kora - konsument I rzędu: kornik - konsument II rzędu: dzięcioł - konsument III rzędu: jastrząb.

Producent: liście, gałązki - konsument I rzędu: mucha - konsument II rzędu: biedronka - konsument III rzędu: sikora - konsument IV rzędu: sokół.

Producent: orzechy, owoce - konsument I rzędu: dzik.

Producent: trawa - konsument I rzędu: mysz - konsument II rzędu: wąż - konsument III rzędu: jastrząb.

ziemniak—stonka—bażant—lis

żyto - mysz - bocian - lis - wilk - drobnoustroje

sosna-wiewiórka-żbik-wilk
sosna-kornik-dzięcioł-kuna leśna
poziomka-sarna-lis-pchły
poziomka-gąsienica-żaba
poziomka-ślimak-żaba