Odpowiedzi

2009-11-16T16:47:30+01:00
152 + 74 = 226 stopni
1stopień = 4 minuty
226 x 4 = 904minuty
904 minuty = 15h i 4 minuty

3:15 - 15h 4 minuty = 11:49

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T16:49:25+01:00
152*E +74*W=226
226 x 4min=904min
904min=15 h 04min
3.15-15h 04min=12:11

chyba tak bedzie ;pp
2009-11-16T16:49:34+01:00
152*+74*=226*
1*=4min
4x226*=904min=15h4min
3,15-15,4=12,49
w sydney jest 12,49