Uporządkuj jednomiany :
a) x* (-7) * y
b) 5*a*a
c) -12x * 0,1 xy
d)-n *8* (-3mn)
e)-z³ * (-2xz²)*x²
f)0,1a*(-3a²b²)
g)-3x( x do potęgi 5 )y*√2x³y(y do potęgi 7 )
h) √5x²y*√5xy²
i)3√2ab(b do potęgi 5 ) * √3a ( a do potęgi 5 )

2

Odpowiedzi

2009-11-16T16:47:14+01:00
A) x* (-7) * y = -7xy
b) 5*a*a = 5a²
c) -12x * 0,1 xy = -1,2x²y
d)-n *8* (-3mn) = 24mn²
e)-z³ * (-2xz²)*x² = 2x³z5
f)0,1a*(-3a²b²) = -0,3a³b²
h) √5x²y*√5xy² = 5√x³y³
15 4 15
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T16:55:48+01:00
A) x* (-7) * y = -7xy
b) 5*a*a = 5a²
c) -12x * 0,1 xy = -1,2x²y
d)-n *8* (-3mn) = 24mn²
e)-z³ * (-2xz²)*x² = 2x³z⁵
f)0,1a*(-3a²b²) = -0,3a³b²
g)-3x⁵y*√2x³y⁷ = -3√2x⁸y⁸
h) √5x²y*√5xy² = 5√x³y³
i)3√2ab⁵ * √3a⁵ = 3√6a⁶b⁵

Nie jestem na 100% pewna co do tych 3 ostatnich, ponieważ nie wiadomo czego dotyczą pierwiastki, ale myślę, że powinno byc dobrze
23 4 23