Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-16T16:43:42+01:00
Mieszanina to dwie lub więcej substancji zmieszane ze sobą. Składniki mieszanin maja takie same właściwości jak na początku.Szybka ja otrzymujemy oraz szybko można ja rodzielić przez sitko itp.
Związek chemiczny to dwie lub więcej substancji połączonych ze sobą.Okrelona liczba skladnikow w przeciwienstwie do mieszaniny gdzie liczba jest dowolna.Składniki zmieniaja swoje wlasciwosci. Związki chemiczne trudno stworzyć i rozdzielić.
17 3 17
2009-11-16T16:45:58+01:00
Związki chemiczne są to substancje złożone, składające się z dwóch lub więcej rodzajów pierwiastków. Mają wzory.
Mieszaniną nazywamy zmieszane dwie lub więcej substancji, w dowolnych ilościach, które zachowują swoje właściwości. Nie posiadają wzorów.

to tak w skrócie.
18 4 18