1. Co budowało miłość Jezusa z Apostołami?
2. Czego młody człowiek oczekuje od rodziny?
3. Co młody człowiek może ofiarować przyjacielem?
4. Czym Kościół domowy różni się od kościoła parafialnego?
5. W jaki sposób Jezus dał świadectwo prawdzie?
6. Wymiń 4 męczenników
7. Co znaczy słowo "Ewangelia"
8. Na jakich wartościach powinno być oparte życie we wspólnocie chrześcijańskiej?
9. W jaki sposób zbudować relacje człowieka wobec prawdy?

Proszę o szybką odpowiedź:)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T17:04:56+01:00
1)Milosc Jezusa z Apostolami budowaly dobre wiezi.
2)Mlody czlowiek przede wszyskim oczekuje od rodziny :milosci,zrozumienia i zaufania.
3)Przyjacielom mozna ofiarowac wzajemne dobre relacje.
4)Koscioly te roznia sie tym ze w parafialnym modli sie cala wspolnota, a w domowym modlimy sie osobiscie
5)Jezus dal swiadectwo prawdzie poprzez gloszenie dobrej nowiny.
6)Emiliusz, Feliks, Priam i Łucjan
7)Slowo Ewangela oznacza gloszenie slow Bozych
8)Na takich wartosciach jak:wiara,nadzieja,milosc
9)Nalezy wierzyc w slowo Boze i obietnice dane od Boga

Mysle,ze Ci pomoglam:>
2 5 2
2009-11-16T17:27:12+01:00
1. Co budowało miłość Jezusa z Apostołami?
Miłość którą Jeszua miał od Jahwe, oraz wypełnienie halachy
2. Czego młody człowiek oczekuje od rodziny?
Wsparcia modlitewnego, nakierowania jego życia na HaShem - B-ga
3. Co młody człowiek może ofiarować przyjacielem?
pytanie ma błąd w konstrukcji jeżeli to tylko ostatni wyraz to odp:
Swój czas żeby powiedzieć i zachędzić ich do poznania HaShem - B-ga
4. Czym Kościół domowy różni się od kościoła parafialnego?
skoro zadałaś takie pytanie to nie wiesz co to jest kościół otóż kościół to ludzie wierzący w Jeszuę co pokazuje ich życie a nie budynek, jest to ciało Chrystusa
5. W jaki sposób Jezus dał świadectwo prawdzie?
Poprzez to że wypełnił całą halachę - prawo
6. Wymiń 4 męczenników
Szczepan, Paweł, Barnaba, Jan
7. Co znaczy słowo "Ewangelia"
dobra nowina pochodzi z greckiego słowa euangelion
8. Na jakich wartościach powinno być oparte życie we wspólnocie chrześcijańskiej?
Wszytkie znajsziesz w listach Pawła i Jakuba polecam do 2 tymoteusza tam jest dużo inf na ten temat. Głównie pomaganie sobie nawzajem, modlitwy wstawiennicze o innych, wspóle rozważanie Pisma
9. W jaki sposób zbudować relacje człowieka wobec prawdy?
Żeby zbudować jaką kolwiek relację musimy najpierw powiedzieć to w modlitwie HaShem - B-gu oraz postępować tak jak mówi Pismo miłować bliźniego oraz wszytkie inne przykazania np. nie mieć nic na sumieniu, przepraszać B-ga za swoje grzechy to wszytko skłąda się nie prawdę.
4 3 4