Odpowiedzi

2009-11-16T16:49:07+01:00
Rosliny bedace inspiracja np.w malarstwie,sztuce,muzyce to:
-rosliny doniczkowe
-rosliny ogrodowe
-rosliny egzotyczne
  • Użytkownik Zadane
2009-11-16T16:49:24+01:00
Róże,lilie,liść kasztanowca,nasturcja,irys,mlecz,bratek,kalla.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T16:50:25+01:00
Roża , tulipan , stokrotka , akacja , narcyz , anturium , gożdzik , frezja , bratki , fiołki ,