Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T16:48:54+01:00
4800-100%
360-x%

360*100 / 4800= 7,5%

Odp: oprocentowanie w skali roku wynosiło 7,5%
3 3 3
2009-11-16T16:50:29+01:00
4800 zł - 100 %
360 zł - x %

x = (360 zł × 100 %) / 4800 zł = 36000 / 4800 = 7,5 %

Odsetki wyniosły 7,5 %.
3 5 3
2009-11-16T16:50:43+01:00
4800 = 100 %
(4800 + 360) = x %

x= ((4800 + 360) * 100)/4800
x=107,5%

107,5%-100%=7,5%

odp. 7,5%
4 5 4