Odpowiedzi

2009-11-16T16:50:23+01:00
Aby cieszyć się życiem trzeba mieć czyste sumienie. To ono jest podstawą radości, nawet jeśli człowiek jest biedny.
Według mnie to jest podstawą radości w życiu.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T16:51:38+01:00
Podstawą prawdziwej radości w życiu jest miłość i przyjaźń. Te dwie rzeczy są niezastąpione w życiu. Każdy potrzebuje miłości i przyjaźni bo to one są sensem życia.
1 5 1
2009-11-16T16:51:39+01:00
Zgoda i zdrowie,bo bez zdrowia nie ma się po co żyć.