Ratunku...!

1.W tłusty czwartek piekarz Edek upiekł 2000 pączków. 30% sprzedała cukiernia Bajaderka,a resztę cukiernia Szarlotka.O ile procent więcej pączków sprzedano w Szarlotce.

2.Koń pociągowy waży około 700kg. Taki koń jest średnio o 13% lżejszy od łosia,a o 40% cięższy od niedźwiedzia brunatnego.Oblicz, ile waży łoś,a ile niedźwiedź brunatny...

Dziękuję ...!

2

Odpowiedzi

2009-11-16T16:57:13+01:00
1)
100%-30%=70%
70%-30%= 40%
O 40%

2)
700*0,13=91
700+91=791kg waży łos
700*0.40=280
700-280=420kg waży niedźwiedź
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T17:04:34+01:00
1)
2000*0,3=600
2000*0,7=1400
1400/600=233[3]%
2)
Obliczam wagę łosia
700*0,13=91
700+91=791kg - waga łosia
obliczam wagę niedźwiedzia
700*0,4=280
700-280=420kg - waga niedźwiedzia brunatne

Według moich obliczeń tak powinno wyglądać to równanie;p