Odpowiedzi

2009-11-16T16:57:10+01:00
100m - 0,5 Stopni C
1000m - 0,5 * 10 = 5 stopni C


5 * 5 = 25

20 stopni - 25 stopni = -5 stopni C

Odp: -5 stopni C
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T16:58:19+01:00
5000mnpm-1000mnpm=4000m (różnicy między jednym a drugim)

100m-0,5o
4000m-xo
4000*0,5o / 100m = 20o
20 oC- 20oC=0 oC

o czyli stopnie.
Odp: temperatyuura wynosi tam 0 stopni C.
1 5 1
2009-11-16T17:10:49+01:00