Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T16:57:41+01:00
A) P=16π cm²
πr² = 16π cm²
r² = 16cm
r = 4cm

b) P=0,04 π dm² = 4π cm²
πr²= 4π cm²
r= 2cm

c)P =πkm²
r²= km²
r= 1 km

d)P = 9/16π mm²
r² = 9/16 mm²
r=√9/16 mm²
r = 3/4 mm
1 5 1
2009-11-16T16:59:58+01:00
A) r = √16π/π
r = √16
r = 4 cm

b) r = √0,04π/π
r = √0,04
r = 0,2 dm

c) r = √π*π/π
r = √π km

d) r = √9/16π / π
r = √ 9/16
r = 3/4
r = 0,75 mm
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-16T17:00:23+01:00
P₀=πr²
r=√P₀:π cm
a)16π cm²
r=√16 cm=4cm
b)0,04π dm²
r=√0,04 dm=0,2 dm
c)π km²
r=√1 km=1 km
d)9/16π mm²
r=√9/16 mm=3/4 mm=0,75 mm
1 5 1