Macie jakieś pomysły?
Mam do zrobienia króciutką scenkę do przypowieści o talentach.
Nie musi być dosłownie, jak ją zastąpić?
Np. w szkole, w pracy. Nie może być to scenka tak jak jest w przypowieści, ale jak ją interpretujemy na podst. innych sytuacji.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T16:59:55+01:00
Najłatwiej
siedzicie przed klasa i odrabiacie prace domowa no i dwóch zrobiło jeden na 5 drugi na + a trzeci na gale bo z neta sciagął i talentu nie rozwiną
2009-11-16T19:50:14+01:00
Może być że dostajecie kieszonkowe;
przeczytanie lektury-cala, straszczenie i wogole...