Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T17:02:36+01:00
LATARNIK:
-niedorzeczny
-wykonuje pożyteczna pracę(gdy słońce wschodzi zapala lampe, a gdy zachodzi gasi ją)-według Małego Księcia
-sam mówi o swojej pracy, że jest straszna, ponieważ nie ma czasu na odpoczynek
-latarnik nie zajmuje sie tylko swoją osobą, nie jest podobny do mieszkańców innych planet,
-SYMBOLIZUJE PRACOHOLIKA

Pijak:
-udziela bezsensownych odpowiedzi,
-ma słabą wole
-mało rozmowny
-ponury
-wstydliwy
-niemądry
SYMBOLIZUJE LUDZI UZALEŻNIONYCH OD NAŁOGÓW

Geograf:
-bezmyślny
-leniwy
-ograniczony
-naiwny
SYMBOLIZUJE URZĘDNIKA ZAJĘTEGO SWOIMI DOKUMENTAMI

Król:
-samolubny,
-nietolerancyjny-nie znosi sprzeciwu
-władczy
-despotyczny
-śmieszny
-nieracjonalny
SYMBOLIZUJE TYPOWEGO DESPOTĘ

Próżny-Bufon:
-Uważa się za najmądrzejszego, najmodniej ubranego i naj piekniejszego człowieka,
-myśli że ma wielu wielbicieli,
-oczekuje szacunku i uznania
-nie dba o swoja planetę
-leniwy, próżny
SYMBOLIZUJE POSTAWĘ NARCYZA.

Bizmesmen:
-zapracowany
-dokładny
-dociekliwy
-złośliwy
-pomysłowy
-poważny
SYMBOLIZUJE METERIALISTÓW KTÓRZY MUSZA COS POSIADAĆ.

2009-11-16T17:09:11+01:00
1. planeta małego księcia( mały książę był uczuciowy,miły,obowiązkowy, uparty i pracowity)
2.planeta króla (wywyższający się, władczy)
3.planeta próżnego (pragnął ciągłego uznawania, chciał być podziwiany )
4.planeta pijaka (pogrązal sie w alkoholizmie,brudny, smutny,milczący, ponury).
5.planeta biznesmena (liczyla sie dla niego tylko matematyka, dokładny, poważny i stary)
6.planeta latarnika (przez cale zycie zapalal i zgaszał latarnie, zrzędny, podporządkowany)
7.planeta geografa (pragnal zdobyc planete ziemia, madry, inteligentny, ciekawski, wiecznie zajety)
8.planeta ziemia (pilot pragnal poznac prawdziwego przyjaciela, byl opiekunczy,wytrwaly i prezyjacielski).
mały książę nie miał dobrego zdania o dorosłych uważał że zapominają o najważniejszych sprawach. Zajmują się tylko karierą i pracą. wciąż chcą być podziwiani i żądają oklasków. zależy im tylko na pieniądzach.
1 1 1