Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T17:03:10+01:00
Ad.1
kiedy te gry zaczynają nas wciągać i nie robimy nic innego tylko ciągle gramy
ad.2
- filozofię
- teatr
- igrzyska olimpijskie
- osiągnięcia astrologicznych i matematycznych greckich uczonych np. Archimedes, Pitagoras, Arystoteles, Euklides, Tales itd.
- pieniądze (monety ze stopu złota i srebra)
5 3 5
2009-11-16T17:05:06+01:00
1.Kiedy tracimy pieniądze,bliskie nam osoby, i zapożyczamy pieniądze od innych na granie,a przy tym nic nie wygrywamy,jesteśmy ciągle stratni.
Kiedy uważamy,że jeżeli za pierwszym razem wygraliśmy to za każdym następnym też wygramy.
2.Kalendarz,alfabet,pismo,demokrację,beton,wynalezienie koła,system dwunastkowy,system irygacyjny.
9 4 9