Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T17:04:58+01:00
Mięśnie w organizmie człowieka spełniają pięć podstawowych funkcji umożliwiających:
motorykę,
przepływ płynów ciała,
regulację ilości płynów w organizmie,
prawidłową postawę (mięśnie antygrawitacyjne),
termogenezę (wytwarzanie ciepła w organizmie).


Po dłuższym czasie używania mięśni mięśnie zaczynhają boleć.
Jeśli biegamy mięśnie nie dotleniają się i mamy potem "zakwasy".
9 3 9
2009-11-16T17:33:52+01:00
Do pracy mięśni jest potrzebne świeże powietrze. Gdzy mięśnie przez dłuższy czas intensywnie pracują, bolą a po jakimś czasie zaczynają sie robieć tzw. zakwasy :( Dzieje się tak, bo do ciała nie napływa zbyt dużo tlenu, a my wydzielamy duzo dwutlenku wegla. Często jest to spowodowane złym oddychaniem!! :) wdech nosem, wydech buzią. :P
8 2 8
2009-11-16T19:51:02+01:00
Potrzebny jest stały dostęp tlenu, i gdy miesnie stale pracują to tlenu zaczyna brakować i zachodzi oddychanie beztlenowe i w miesniach odkłada sie jego produkt - kwas mlekowy i powoduje on to ze mamy zakwasy.
10 3 10