Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-16T17:03:50+01:00
Wiesz co jeśli się kogoś kocha to to zostaje na bardzo długo na całe życie nawet bo jak jest się z kimś małżeństwem to na całe życie a tą osobę się kocha przecież a pamiętaj, ze nawet jak byś z tym chłopakiem chodziła to i tak kiedyś byście zerwali i zapomniała byś o nim... sama musisz ocenić czy to naprawdę miłość... ;p ale wiele dziewczyn ma to samo co ty np. ja xd i wydaje mi się, że to jest po prostu zauroczenie ;/ tak to właśnie wygląda ; ] za pare lat się o tym przekonasz ;]

tylko ze ja mam tyle zdań.....
1 5 1
2009-11-16T17:05:53+01:00
12 Latek moze sie zakochac. Daje mu to ogromna przyjemnosc. Ma satysfakcje w pewien sposob ze jest juz dorosly. Milos takiego dzieciaka moze wplynac zle na jego oceny, nauke kontakt z rowiesnikami. Mysli on ze milosc to takie fajne cos, chce sprobowac, poznac cos nowego.
1 5 1
2009-11-16T17:28:02+01:00
Dla niektorych jest to bardzo trudne pytanie ale z moich doswiadczen i przezyc mozna sie zakochac nie zalezy to od nas czy od rowiesnikow ale od koleznskosi jakim darujemy drugiego czlowieka. Jesli sie zakochasz to bedzie to przezycie trwalo w twoim sercu po dlugie czasy a takze bedzie ci sie onim dlugo wspominalo.
1 5 1