Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T17:06:25+01:00
Pewnego dnia moja najlepsza koleżanka Ksia zaprosiła mnie na imprezę u siebie w domu. Powiedziała mi że obowiązuje strój postaci z bajki. po długich staraniach przebrałam się za kubusia puchatka, poczym poszłam na imprezę. wchodzac dowiedzialam się że moja najlepsza kolezanka mnie oszukała.. wszyscy byli ubrani normalnie , imprezowa a ja jedna jak glupia w przebraniu kubusia puchatka.. nigdy jej tego nie wybaczę!
2009-11-16T17:09:51+01:00
Kolega z klasy powiedział mi umyślnie, że na jutro trzeba uzupełnić całą ćwiczeniówkę z geografii.Ja przekonany byłem ze to jest prawda, więc przez pół nocy ją uzupełniałem.Na drugi dzień podchodzę nieświadomie do nauczyciela żeby oddać ćwiczeniówkę.Pan od geografi powiedział że nie trzba było i że ktoś mnie oszukał.