Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T11:11:16+01:00
Jestem kobietą ,dzięki czemu otrzymałam wielki dar od Boga - mogę urodzic dziecko. jestem kobietą i jak pierwsze kobiety w chrześcijanstwie mogę głosic dobrą nowinę. dzięki mojej płci mogę zakochac się w mężczyznie. stworzyc kochającą się rodzinę. mogę cieszyć się każdą chwilą z moją rodziną . będę mogła cieszyc się z sukcesów moich dzieci. dzięki mojej płci mogę korzystać z wielu przyjemności niedostępnych dla mężczyzn: spa czy kosmetyczka. mogę nauczyć się wielu pożytecznych rzeczy jak gotowanie czy sprzątanie. moge dziwelic się swoją wiarą, śpiewając w scholi. moge ierzyc w Boga i okazywać to codziennymi czynami.
1 5 1
2009-11-18T14:31:09+01:00
1.Ty jako kobieta możesz być mamą a facet nie.
2.Kupujesz więcej ciuchów i innych rzeczy.
3.Ty decydujesz o wszystkim.
4.Jesteś ładniejsza od facetów.
5.Masz długie ładne włosy.
6.Masz ładne oczy.
7.Masz piękny uśmiech.
8.Jesteś grzeczniejsza od mężczyzn.
9.Lubisz jasne kolory a chłopaki lubią ciemny.
10.Dostałaś to coś od Boga.
1 5 1