Odpowiedzi

2009-11-16T17:17:17+01:00
1 s T ryków
2 pE stka
3 Noga

4 Olszyna
5 jaB łka
6 Antoni Jani a
7 scYzoryka



1. Gdzie miał być wujek Zenka
2. Bohaterka powieści.
3.Co obcy miał rannego?
4. Gdzie rozgrywa się akcja?
5.Co ukradli z sadu?
6. Wujek Zenka
7. Czego Julek zapomniał?
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T18:06:51+01:00
1. Tak nazywamy dziecko, którego jeden rodzic nie żyje. - PÓŁSIEROTA (9 litera)
2. Imię głównego bohatera książki "Ten obcy". - ZENEK (2 litera)
3. Jedna z pozerskich cech głównego bohatera. - NIEUFNOŚĆ (1 litera)
linijka przerwy (ciemne tło) w haśle
4. Środek transportu Zenka. - AUTOSTOP (4 litera)
5. Owoce jakie kradł Zenek. - JABŁKA (3 litera)
6. Autorka książki "Ten obcy". - JURGIELEWICZOWA (11 litera)
7. Nazwisko Mariana (jednego z bohaterów). - PIETRZYK (7 litera)

Kolejne litery podane w nawiasach utworzą wymagane hasło.

Mam nadzieję, że pomogłam.
Pozdrawiam.
7 4 7