Odpowiedzi

2009-11-16T17:15:23+01:00
Chodzi tu między innymi o to że Jezus choć jest Bogiem i może wszystko to jednak nie korzystał ze swojej władzy dal własnych pogódek tylko czynił dobro. Ukorzył się przed swoim ojcem niekorzystając ze swoich Boskich ,, mocy" gdyż uwarzał że Bóg wysłał go na ziemie po to by stał się taki jak my i upodobnił się do nas przez co nas zbawił.

myślę że ci to pomoże:d pozdro
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-16T17:24:22+01:00
Moim zdaniem fragment ten został nazwany hymnem o pokorze Jezusa, ponieważ Jezus - Mesjasz prawdziwy, który mógł wybrać szczęśliwe życie w dostatku, bez bólu i cierpienia. Lecz on wolał upodobnić się do słabego człowieka we wszystkim oprócz grzechu i umrzeć na krzyżu dla naszego zbawienia, wypełniając w ten sposób wolę ojca i składając z siebie ofiarę wieczystą, wieczną: "Gdzie zaś jest ich odpuszczenie, tam już więcej nie zachodzi potrzeba ofiary za grzechy." Hbr 10, 18
Trzeba pamiętać, że Jezus jako człowiek także odczuwał ból, świadectwem tego jest modlitwa w ogrójcu, gdy spływał z niego krwawy pot, a on modlił się do swego Ojca słowami: "Ojcze mój, jeśli nie może ominąć Mnie ten kielich, i muszę go wypić, niech się stanie wola Twoja!".

Uniżenie Jezusa Chrystusa przejawia się w jego akcie ofiary na drzewie hańby, drzewie krzyża dla naszego zbawienia - zginął jak przestępca, a przecież nic złego nie uczynił...
2 3 2