Odpowiedzi

  • Pein
  • Początkujący
2009-11-16T17:14:45+01:00
Może Na środku ANDRZEJKI i po bokach śnieg z papiurków i mikołaja jakiegos możesz dać i jeszcze historia jak powstały andrzejki! mam nadzieje że się przyda:P
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T17:15:17+01:00
Ja tez potrzebuje cos na gazetke chyba cos napisze o histori swieta andrzeja,skad się wzieło,jakies wróżby i rysunki z nim zwiazane,i jakiś fajny zwariowany napis ,,andrzejki"
2009-11-16T17:15:51+01:00
Tak,powycinaj z gazet zdjecia swiec.
a potem mozesz jeszcze napisac o tym skad wzielo sie to swieto, o tradycjach jakie byly rytualy dawniej, i jkaie sa dzisiaj