Odpowiedzi

2009-11-16T17:26:17+01:00
WITAMINA a i e jest rozpuszczalna w tłuszczach i dzieki temu witaminy moga się lepiej dostać do organizmu człowieka.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T17:52:01+01:00
Jest to najlepsze forma dostarczania tych witamin gdyż są one rozpuszczane tylko w tłuszczach więc jeśli spożywamy je z olejami margarynami bądź masłem to nasz organizm przyswaja je rozpuszczone w tłuszczu.
3 4 3