1. kolega proponuje Ci wspolne spedzenie popołudnia.
Chciałby wyjść do kina oraz na kolację do restauracji.
-Ty zaproponuj wycieczkę rowerową
- Powiec ze twoj pomysl jest lepszy ze względu na korzysci
dla zdrowia
-odrzuć zdecydowanie argument kolegi i zapewni go ze nie
bedzie żałował czasu spędzonego na wycieczce

2. Znajdujes sie przejazdem w obcym miesciew Niemczech.
masz 5 godzin wolnego czasu. jesteś w biurze informacji
turystycznej
-zapytaj o obiekty warte zobaczenie
-o mozliwosć zjedzenia czegos typowego dla tego regionu ,
w niezbyt drogim lokalu
-popros o zaznaczenie na planie miasta interesujących Cie
miejsc

PROSZĘ Z TŁUMACZENIEM

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • eXo
  • Rozwiązujący
2009-11-19T01:11:46+01:00
K: Ich habe lust auf Kino und auf Abendessen in der Restauration essen. Wie findest du die Idee?
J: Ich schlage eine Fahrradtour vor.
K: Meine idee ist viel besser für die Gesundheit.
J: Unsinn! Eine Fahrradtour an der frischen luft ist gesünder, als das unfrische Essen in der Restauration und das Popcorn im Kino. Du wirst die Zeit auf der Fahrradtour nicht bereuhen.

K:Mam ochote na kino i kolacje w restauracji. Co sadzisz o tym pomysle?
J: A ja proponuje wycieczke rowerowa.
K: Moj pomysl jest duzo lepszy dla Zdrowia.
J: Nieprawda! Wycieczka rowerowa na swiezym powietrzu jest duzo zdrowsza od nieswiezego jedzenia w restauracji i popkornu w kinie. Nie bedziesz zalowal czasu na wycieczce rowerowej.




J:Guten Tag, was gibt es hier sehenswertes zu sehen? Wo könnte ich was typisches für diese Region essen? Könnten Sie mir auf der Karte ein paar interessante Orte markieren?

Dzien dobry, co wartego obejrzenia mozna tu obejrzec? Gdzie moglbym zjesc cos typowego dla tego regionu? Czy moglby pan mi zaznaczyc na mapie kilka ciekawych miejsc?
1 5 1
2009-11-19T07:08:20+01:00
K: Ich habe lust auf Kino und auf Abendessen in der Restauration essen. Wie findest du die Idee?
J: Ich schlage eine Fahrradtour vor.
K: Meine idee ist viel besser für die Gesundheit.
J: Unsinn! Eine Fahrradtour an der frischen luft ist gesünder, als das unfrische Essen in der Restauration und das Popcorn im Kino. Du wirst die Zeit auf der Fahrradtour nicht bereuhen.

K:Mam ochote na kino i kolacje w restauracji. Co sadzisz o tym pomysle?
J: A ja proponuje wycieczke rowerowa.
K: Moj pomysl jest duzo lepszy dla Zdrowia.
J: Nieprawda! Wycieczka rowerowa na swiezym powietrzu jest duzo zdrowsza od nieswiezego jedzenia w restauracji i popkornu w kinie. Nie bedziesz zalowal czasu na wycieczce rowerowej.




J:Guten Tag, was gibt es hier sehenswertes zu sehen? Wo könnte ich was typisches für diese Region essen? Könnten Sie mir auf der Karte ein paar interessante Orte markieren?

Dzien dobry, co wartego obejrzenia mozna tu obejrzec? Gdzie moglbym zjesc cos typowego dla tego regionu? Czy moglby pan mi zaznaczyc na mapie kilka ciekawych miejsc?