Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T10:46:32+01:00
1. Słuchaczy Jezusa zbulwersowały słowa, w których Jezus powiedział o sobie że jest chlebem który z nieba zstąpił ,że jest chlebem życia.Słuchacze nie rozumieli tych słów.


2. Warunkiem życia wiecznego jest jak mówi Jezus nie pokarm który ginie, czyli nie rzeczy materialne i ziemskie, ale pokarm ale chleb, który z nieba zstąpił, czyli Jezus Chrystus. To znaczy, że kto wierzy w Chrystusa ma życie wieczne.

2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2009-11-17T13:28:37+01:00
Ad1. Słuchaczy zbulwersowały słowa: "Jam jest chleb, który z nieba zstąpił".
Ad2. Według Jezusa Chrystusa warunkiem życia wiecznego jest wiara: "Kto wierzy, ma życie wieczne."