Odpowiedzi

2009-11-16T17:19:27+01:00
A)½(4x-4-2x)= 2x -2 - x = x - 2
b)x(x-1)-3(x²-x)= x² - x - 3x² + 3x = -x² + 2x
c)5a(a-3)-3a(a-5)= 5a² -15a -3a² +15a = 2a²
d)3x(x+1/3y)-2y(½x-½)= 3x² + xy - xy +1 = 3x² +1

:)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T17:21:54+01:00
A.) ½(4x-4-2x)=2x-2-x=x-2
b.) x(x-1)-3(x²-x)=x²-x-3x²+3x=-2x²+2x
c.) 5a(a-3)-3a(a-5)=5a²-15a-3a²+15a=2a²
d.) 3x(x+⅓y)-2y(½x-½)=3x²+xy-xy+y=3x²+y