Odpowiedzi

2009-11-16T17:19:08+01:00
Siarka + tlen → tlenek siarki

tlen + wodór → woda

wodór + sód → wodorek sodu

sód + siarka → siarczek sodu

tlen + sód → tlenek sodu

siarka + wodór → siarkowodór

Pozdro)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T17:21:17+01:00
Siarka + tlen - tlenek siarki
tlen + wodór -tlenowodór (woda)
wodór + sód -wodorek sodu
sód + siarka - siarczek sodu
tlen + sód - tlenek sodu
siarka + wodór - siarkowodór