Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T17:17:31+01:00
Pod kamieniem leży serce olbrzyma.Był to człowiek, który nie miał serca. Księżniczka wierzyła własnemu sercu. Odpłacę ci się sercem za serce.
2009-11-16T17:17:24+01:00
Pod kamieniem leży serce olbrzyma. Był to człowiek, który nie miał serca. Księżniczka wieżyła własnemu sercu. Odpłacę ci się sercem za serce.
2009-11-16T17:17:58+01:00
1. serce
2. serca
3. sercu
4. sercem
5. serce

Pozdrawiam :)