Przetłumacz
RACHEL : It's Damian's birthday next month.
I don't know what to get him.
TOM: : Neither do I. I what to get something exciting.
LISA : Let's thing. What does he really like doing?
RACHEL : Erm ... he likes watching TV.
TOM : And he loves eating pizzas.
LISA : Yes,but you can't get him a TV and a pizza ... I know !
What about getting him an "Experience"?
TOM :What's that
LISA :You can buy a day doing something exciting .Swimming
with dolphings, or sky diving , or somethings.What
about swimming with dolphings?
RACHEL :No,he hates swimming.He doesn't like getting wet.
TOM :What about sky diving?Snowboarding ?
Or skiing?

TYLKO BŁAGAM Nie UŻywajcie translatora jest to zadanie !/14 stronie mozeciecz całośc przetłumaczyc bo nie chce mi się pisać z ksiazki CONNECTIONS Błagam

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T17:23:44+01:00
RACHEL:urodziny Damiana w przyszłym miesiącu. Nie wiem, co mu dać. TOM: daj mu coś ciekawego. Lisa: Co on tak naprawdę lubi? RACHEL: Erm ... Lubi oglądać TV. TOM: kocha jeść pizze. Lisa: Tak, ale nie można mu dać TV i pizza ... Wiem! Co byście powiedzieli na eksperyment? Tom: o co ci chodzi?? Lisa: można kupić mu dzień czegoś ciekawego. Pływanie z delfinami lub latanie spadochronem lub coś innego.CO myślisz o basenie z delfinami? RACHEL: nie, on nienawidzi pływać.on nie lubi moknąć. TOM: Co ze spadochronem? a może Snowboard czy też jazda na nartach?
2009-11-16T17:43:32+01:00
R : Damian ma urodziny w następnym miesiącu.
Nie wiem co mu dać.
T : Ja też nie. Musi dostać coś ciekawego.
L : Pomyślmy. Co on naprawdę lubi robić ?
R : Hmm... On lubi oglądać telewizję.
T : I uwielbia jeść pizzę.
L : Tak, Ale nie możecie dać mu telewizora i pizzy... wiecie!
Może by podarować mu jakieś doświadczenie ?
T : O co ci chodzi ?
L : Może kupimy mu dzień robienia czegoś ciekawego.
Pływanie z delfinami, lub skok powietrzny lub coś .
Co z pływaniem z delfinami ?
R : Nie, on nienawidzi pływać. Nie lubi wody.
T : Co ze skokiem powietrznym ? jazdą na desce lub nartach ?
R : Nie - On boi się latać i nie lubi sportów zimowych.
L: Co z pływaniem na desce ciągnącą przez latawiec ?
R : Hmm... Może.
T : Hey - Może wyścigi samochodowe ? On uwielbia prowadzić.
R : Oo.. To świetny pomysł.
T : Ja też uwielbiam prowadzić. Czy mogę jeździć z Damianem ?
L : Nie, przepraszam Tom. Bilety są naprawdę drogie.
R : Rozchmurz się Tom, popatrzysz ja Damian się ściga. To będzie fajna zabawa.
T : Hmmm...