Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T17:22:37+01:00
A.)
4,20 - 3,50 = 0,70
(0,7 : 3,5 * 100)% = (1/5 * 100)% = 20%

b.)
4,00 - 3,50 = 0,50
(0,5:4*100)= 12,5%

c.)
4,20 - 4 = 0,2
(0,2:4*100)% =5%

4 5 4
2009-11-16T17:23:33+01:00
4.2 - 3.5 = 0.7

a)
3.5 - 100%
0.7 - x
---------------
x= 20%

4 - 3.5 = 0.5

b)
4 - 100%
0.5 - x
---------------
x= 12,5%

c) 4.2 - 4 = 0.2

4 - 100%
0.2 - x
----------------
x= 5%


2009-11-16T17:24:55+01:00
3,50:4,20x100=120%
120%-100%=20%
Winogrona są droższe od bananów o 20%.

3,50:4x100=87,5%
100%-87,5%=12,5%
Banany są tańsze od jabłek o 12,5%.

4,20:4x100=105%
105%-100%=5%
Winogrona są droższe od jabłek o 5%.
4 5 4