Uzupełnij zdania:
Każdy trójkąt ............ ma co najmniej dwa kąty równej miary. Trójkąt równoramienny, w którym kąt przy podstawie ma miarę 45 stopni, jest trójkątem ..................... . W trójkącie .................... jeden z kątów jest większy niż 90 stopni. W trójkącie ......................... wszystkie wysokości leżą wewnątrz tego trójkąta.

3

Odpowiedzi

2009-11-16T17:19:46+01:00
....równoramienny....prostokątnym....rozwartokątnym....równobocznym...
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T17:21:00+01:00
1)równoramienny
2)prostokątny
3)rozwartokątnym
4)równobocznym
1 5 1
2009-11-16T17:26:55+01:00
Równoramienny
prostokątnym
rozwartokątnym
ostrokątnym