Odpowiedzi

2009-11-16T17:25:14+01:00
L - obwód drzewa
l=2πr - wzór na obwód l =2π metra
2π=2πr
2π się skraca więc r=1metr
  • Użytkownik Zadane
2009-11-16T17:25:41+01:00
L=2pi m
L=2pi r r=2pi/L r=2pi/2pi
czyli promień wynosi 1m
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T17:26:47+01:00
Obwód drzewa = 2 π m

Obwód drzewa jest okręgiem, wzór na obwód okręgu ma postać:

Obwód = 2 π r (gdzie r jest promieniem)

Czyli 2 π m = 2 π r //: π r

r = 1 m

Promień przekroju poprzecznego tego drzewa wynosi 1 m.

Pozdro)