Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T17:35:23+01:00
Chcę - 1 os. l.poj. r. --- t. oznajmujący , niedk
wybierzmy - 3 os. l.mn. r.męskoosobowy , t.rozkazujący , niedk
niech zrobi - 2os. l.poj. r. męski , t.rozkazujący , dk
będą sprzątały - 3 os. l mn. r. niemęskoosobowy , t.oznajmujący , niedk
widzielibyście - 2.os l.mn. r. męskoosobowy , t. przypuszczający , dk
2009-11-16T17:36:03+01:00
Chcę - 1 os. l.poj , czas terazniejszy , niedk. tryb twierdzący r.nijaki
wybierzemy - 1os. l.mn. , czas teraź. niedk. , tryb rozk. r. nij
niech zrobi 3os l.poj cas teraz. niedk t. roz. , r. meski
będą sprzątały 3 os l mn czas przszły t twierdz. , r zenski , niedk
wiedzielibyscie 2 os. l mn , cz. przyszly, tr. pytajacy , ndk, r nij

chyba tak to ma być