Odpowiedzi

2009-11-16T17:28:00+01:00
Czytanie Biblii,głoszenia królestwa bozego,uczeszczanie do sakramentów świętych,wzywanie do nawrócenia,uczestnictwo we mszy świetej... ichyba tyle! ;)
4 4 4
2009-11-16T17:28:12+01:00
Według mnie człowiek ten powienien być uczciwy,ponieważ nie powienien grzeszyć.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T17:36:30+01:00
Moim zdaniem katolik powinien charakteryzować się dobrocią wobec innych. W życiu codziennym powinniśmy okazywać dobroć dla innych poprzez pomoc innym w różnych sprawach. POwinna charakteryzować nas też sprawiedliwość. Powinniśmy dzielić się wszystkim co mamy aby każdy z nas coś miał. Nigdy, nikogo nie powinniśmy zostawiać w bólu i cierpieniu. Mimo iż codziennie napotykają nas problemy, troski powinniśmy się cieszyć się z życia i mieć nadzieję, że nadejdą lepsze dni.