1.Organella w której zachodzi proces fotosyntezy.
2.Zachodzi w nim oddychanie wewnątrzkomórkowe.
3.Podział organizmu macierzystego na kilka części.
4.Jest niezbędne do zajśćia fotosyntezy.
5.Narządy w których powstają komórki rozrodcze.
6.Zmiany zachodzące w ciagu życia osobnika.
7.Cukier powstający w procesie fotosyntezy

odpowiedzcie prosze

3

Odpowiedzi

2009-11-16T17:27:42+01:00
1. chloroplasty
2.mitochondrium?
3. fragmentacja
4.śwatło
5. gonady
6. dojrzewanie
7. glukoza
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T17:50:43+01:00
1.chloroplast
2.mitochondrium
3.fragmentacja
4.światło
5.gonady
6.rozwój
7.glukoza
13 4 13
  • Aga9
  • Początkujący
2009-11-16T17:52:58+01:00
1. chloroplasty
2. mitochondrium
3. podział
4. światło, odpowiednia temperatura, woda, dwutlenek wegla
5. u roślin pręciki u zwierząt jądra i jajniki
6. ?
7. glukoza
3 2 3