Odpowiedzi

2009-11-16T17:31:01+01:00
Jeżeli zamieniamy z cm na m np. 1000cm=10m (ponieważ odcinamy 2 zera bo 1m=100cm) . A jak zamieniamy km na m np. 10km=10000m ( ponieważ 1km = 1000m ) . A jak zamieniamy m na km np. 10m = 0.01 km ( dzielimy przez tysiąc)
5000000m=50000km
50000000km=5000000000000cm
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T17:32:02+01:00
1 000m=1km
5 000 000m=5 000km
Wystarczy że podzielisz sobie te 5 000 000m na 1 000 i masz odpowiedź w kilometrach.

skoro 1km=1000m
to 5 000 000km=5 000 000 000m
Wystarczy ze pomnożysz sobie te 5000000km razy 1000 i masz odpowiedź w metrach.

1m=100cm
Skoro 5 000 000km=5 000 000 000m
to 5 000 000 000m razy 100 cm wychodzi Ci 500 000 000 000cm. :)

łatwiej tego się nie da wytłumaczyć. :) Jak coś to napisz prywatną. I Ci to jeszcze wytłumaczę jak coś. :)
2009-11-16T17:31:59+01:00
Jeżeli masz 5 000 000 m to musisz podzielić przez 100 aby wyszły ci kilometry .
5 000 000m : 1 000 równa się 5 000
a jeżeli masz zamienić na metry to mnożysz przez 100
5 000 000 * 1 000 równa się 5000 000 000