Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T17:30:57+01:00
Aryści malując naturę, odzwierciedlanją jej piękno. Natura, jako matka ziemia. Piękne krajobrazy, lasy itp w cudowny sposób odzwierciedlają namalowane miejsca. W pewien sposób, zachęcają również ludzi którzy dany obraz oglądają, do odwiedzenia przedstawionego miejsca.
2009-11-16T17:34:41+01:00
Artyści przedstawiają dzieła natury na swoich dziełach po to aby ukazac naturalne piękno przyrody.artysci chcąc to uwydatnic malują barwami natury.Maluja kształty natury . Tacy artyści są powszechnie nazywani artystami profesjonalistami.