Odpowiedzi

2009-11-16T17:29:47+01:00
P=a*h
a=15cm
h=15*(2/3)=30/3=10
P=150cm^2(cm kwadratowych)
21 3 21
2009-11-16T17:29:53+01:00
P = 15cm * (2/3 * 15cm) = 150cm²

Odp: Pole tego równoległoboku wynosi 150cm²
13 3 13
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T17:30:45+01:00
A - podstawa
h - wysokość
P - pole

a = 15 cm
h = ⅔ * a
h = ⅔ * 15 cm
h = 10 cm

P = a * h
P = 15 cm * 10 cm
P = 150 cm²

Odp. Pole jest równe 150 cm².
39 4 39