Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T17:30:02+01:00
Do głoszenia słowa Bożego ,noi jak sam nazwa mówi chrzcił ludzi w rzece
206 1 206
2009-11-16T17:32:16+01:00
Wzywał ludzi do pokuty, aby w ten sposób przygotowali się na przyjście Jezusa.
108 2 108
2009-11-16T17:34:09+01:00
Jan Chrzciciel wzywał do nawrócenia i przyjęcia chrztu św. jako oczyszczenia z grzechów. Wzywał także do życia bez grzechów.
102 4 102