Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T17:31:23+01:00
Claudio Monteverdi - Wenecja
Jacopo Peri - Camerata Florencka
Alessandro Scarlatti - Neapol
Jean Baptiste Lully - Francja
54 4 54
2009-11-16T17:33:04+01:00
Claudio Monteverdi - Wenecja
Jacopo Peri - Camerata Florencka
Alessandro Scarlatti - Neapol
Jean Baptiste Lully - Francja



ZAUFAJ MI !

MIAŁAM W 6 KL. 6 Z MUZY . WŁAŚNIE Z TAKICH ZADAŃ
27 4 27
2009-11-16T21:51:07+01:00

Jacopo Peri-Camerata Florencka
Alessandro Scarlatti-Neapol
Jean Baptiste Lully-Francja
Claudio Monteverdi-Wenecja
21 3 21