Kto to mial bedzie wiedziec o co chodzi :( niestety ja wogole tego nie kapuje
Wyznacz zbiory A suma zbiorow B, A iloczyn zbiorow B, A - B oraz B - A, jesli:
a) A = {-2,-1,0,1,5}, B = {1,3,8}
b) A = {1,2,3,4,5}, B = {1,3,8}
c) A = {5,7,9,11}, B = {7,9}
d) A = {3,4,5}, B = {3,4,5,6,7}
e) A = {-1,-2,-3}, B = {1,2,3}
f) A = {-5,-3,-1,1,3,5}, B = {1,2,3,4,5}

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T17:30:56+01:00

a) A suma zbiorow B = {-2,-1,0,1,3,5,8}
A iloczyn zbiorow B = {1}
A - B = {-2,-1,0,5}
B - A = {3,8}
b) A suma zbiorow B = {1,2,3,4,5}
A iloczyn zbiorow B = {1,2,3,4,5}
A - B = Ф
B - A = Ф
c) A suma zbiorow B = {5,7,9,11}
A iloczyn zbiorow B = {7,9}
A - B = {5,11}
B - A = Ф
d) A suma zbiorow B = {3,,5,6,7}
A iloczyn zbiorow B = {3,4,5}
A - B = Ф
B - A = {6,7}
e) A suma zbiorow B = {-3,-2,-1,1,2,3}
A iloczyn zbiorow B = Ф
A - B = {-3,-2,-1}
B - A = {1,2,3}
f) A suma zbiorow B = {-5,-3,-1,1,2,3,4,5}
A iloczyn zbiorow B = {1,3,5}
A - B = {-5,-3,-1}
B - A = {2,4}
2009-11-16T17:35:18+01:00
A) A = {-2,-1,0,1,5}, B = {1,3,8}
Au B = {-2,-1,0,1,3,5,8}
A nB = {1}
A\ B = {-2,-1,0,5}
B\ A = {3,8}
b) A = {1,2,3,4,5}, B = {1,3,8}
A uB = {1,2,3,4,5,8}
A n B = {1,3}
A \ B = {2,4,5}
B\A = {8}
c) A = {5,7,9,11}, B = {7,9}
A u B = {5,7,9,11}
A nB = {7,9}
A \B = {5,11}
B \ A =zbior pusty
d) A = {3,4,5}, B = {3,4,5,6,7}
A uB = {3,4,5,6,7}
A nB = {3,4,5}
A \B = zbior pusty
B \ A = {6,7}
e) A = {-1,-2,-3}, B = {1,2,3}
A uB = {-3,-2,-1,1,2,3}
A nB = zbiór pusty
A\ B = {-3,-2,-1}
B - A = {1,2,3}
f) A = {-5,-3,-1,1,3,5}, B = {1,2,3,4,5}
A u B = {-5,-3,-1,1,2,3,4,5}
A nB = {1,3,5}
A\B = {-5,-3,-1}
B\ A = {2,4}
AUB=wszystkie elementy
AnB=część wspolna
A\B wywalsz elementy zbioru B
B\A wywalasz elementy zbioru A