Odpowiedzi

2009-11-17T12:28:30+01:00
Modlitwa dziękczynna
panie boże dziękuje ci za twe niezliczone łaski.Za świat i ludzi których nam dałeś.Z całego serca dziękuje amen


modlitwa prośba

Klękam przed Tobą mój Panie proszę cie o lepsze jutro ...
proszę o to aby te piękne chwile nigdy się nie skończyły.Proszę cie wysłuchaj moich błagań ...wysłuchaj mych prośb błagalnych...
26 4 26
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T14:30:22+01:00
Dziękczynna: Panie, dziękuje Tobie za dzień, dziękuje Tobie za noc i dzień, dziękuje, rześ mi dał życie. Dziękuje też za rodziców,Przyjaciół,całą moją rodzinę i wszystkich ludzi na świecie. Dziękuje za to, że mam co jeść. AMEN

Wstawiennicza: Boże,proszę Cię, wstawiaj się za mną w mych trudnościach, chroń mnie od wszystkiego złego, żebym nie wyrządziła nikomu krzywdy, i wstawiaj się za mną wtedy, kiedy jeśt mi źle.AMEN

Prośba: Panie, ty powiedziałeś: "Proście, a będzie wam dane", proszę Cię o dary Ducha Świętego dla mnie, całej rodziny i Wszystkich znajomych. Prowadź mnie na tej ścieżce życia, abym nigdy nie odstąpiła od Ciecie. Wspieraj mnie w trudnych chwilach,
ratuj mnie z mocy grzechów. Proszę Cię, gdy nadejdzię Dzień Ostatetczy, przyjmij mnie do swego królestwa w niebie. AMEN
54 4 54
2009-11-17T16:57:30+01:00
Duchu Święty który nad wszystkim panujesz dziękujemy Tobie za to że dałeś nam tak piękny Kościół i taką wspólnotę którą wszyscy tworzymy
8 3 8