Odpowiedzi

2009-11-16T17:38:02+01:00
Na dworzu panowala straszna zawieja.
Pan Tadeusz to epopeja narodowa
Sredniowieczni rycerze zakladali zbroje.
Mam nadzieje ze jutrzejszy egzamin dobrze mi pojdzie.
Troja to mityczne miasto.
Policja gonila uciekinierow.
Emocje towarzysza naszemu zyciu.
Adam ciagle fantazjuje.
Uwielbiam sluchac poezji.
Pracodawca wywiera presje nad podwladnym.
Dyskusja przebiegala sprawnie.
Azja jest piekna
Wycieczka na Slowacje bardzo mi sie podobala
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-16T17:40:36+01:00
W zimie na dworze jest straszna zawieja.
'Pan Tadeusz' jest jest nazwany epopeją narodową.
Rycerze noszą lśniącą, ciężką zbroję.
Trzeba mieć nadzieję, że wszystko się ułoży.
Marynarze śpią na kojach.
W Iliadzie szczególnie poznajemy Troję.
Policja zatrzymała dwóch mężczyzn.
Ta piosenka ma w sobie wiele emocji.
Pisarze często mają fantazje.
Polscy pisarze tworzą piękną poezję.
W klasie była burzliwa dyskusja na temat zanieczyszczenia środowiska.
W Azji mieszkają murzyni.
Kasia spędziła wakacje na Słowacji.
1 5 1