Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T17:35:14+01:00
FTP - to skrót wywodzący się z języka angielskiego. File Transfer Protocol to w tłumaczeniu na język polski protokół transmisji danych. Dzięki FTP możliwe jest przesłanie plików z jednego komputera na drugi. Skopiować w ten sposób można pliki tekstowe, graficzne, a także animację czy dźwięk.

HTTP - jest jednym z protokołów przesyłania danych przez internet, używany przy przeglądaniu stron internetowych.Definiuje on, w jaki sposób informacje mają być formatowane i transmitowane oraz jakie akcje powinien podejmować serwer czy też przeglądarka internetowa, po otrzymaniu różnych poleceń.Na przykład, gdy wprowadzi się adres URL w przeglądarce, wyśle ona polecenie do serwera z żądaniem przekazania jej odpowiedniej strony internetowej, która później wyświetlana jest w przeglądarce internetowej.

Pozdrawiam! :)
3 4 3
2009-11-16T17:39:58+01:00
FTP jest to standard przesyłania plików przez internet. FTP jest skrótem od File Transfer Protocol - protokół używany do przesyłania plików w sieci.

Działa podobnie jak protokół HTTP używany do przesyłania stron internetowych z serwera do przeglądarki. FTP opiera się na protokole TCP/IP do przesyłu danych.

FTP jest często używany do ściągania plików z serwera lub wgrywania plików na serwer np. wgrywania strony internetowej
2 1 2
2009-11-16T18:04:34+01:00
Http to jest początek adresu na który chciał byś przejśc w internecie
ftp??
1 1 1