Odpowiedzi

2009-11-16T17:34:09+01:00
Ludzie z jednej strony chcą umierać, gdyż wiedzą, że po drugiej stronie będzie im lepiej. Nie chcą umierać, bo boją się, że będą cierpieć.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T17:35:40+01:00
Chcą umierać bo mogli zrobić coś czego nigdy w życiu by nie zrobili ,a pod presja innych ulegli ,wtedy wydaje im się ,że życie nie ma sensu i próbują na różne sposoby odebrać sobie życie , jednak nie wszystcy są odważni i niektórzy boją się . A boja się bo jednak nie wiedzą o tym bądź zaćmiło ich ,że chcą jeszcze pożyć