Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T09:02:15+01:00
Tak jest obecna we wspolczesnym swiecie, poniewaz tak jak dawniej tak i dzis Bog potrzebuje swoich wyslannikow, powolanych ludzi ktorzy beda glosic slowo Boze. Jezus mial przy swobie swoich apasotolow ktorzy pomagali mu to robic. Teraz ma swoich powolanych na ziemi ludzi ( księży ) ktorzy glosza jego religie.
  • jusi
  • Początkujący
2009-11-17T12:02:26+01:00
Tak jest obecna szczególnie widać to w kościele misję apostolską pełni: papież, księża , zakonnice, a oprócz tego uważam, że kazdy chrześcijanin pełni misję apostolską głosząc SŁOWO BOŻE